Opis szkolenia
Zespół na szkoleniu: zwiększy poziom integracji między sobą, wypracuje skuteczne, wspólne zasady zarządzania zespołami pracowników. Każdy uczestnik po szkoleniu:
- nabędzie podstawowe umiejętności jak efektywnie zarządzać pracownikami
- podwyższy jakość komunikacji interpersonalnej w zespole oraz informacji zwrotnej
- pozna techniki perswazji, przekonywania pracowników do efektywnego wykonywania zadań
- pozna zasady rozwiązywania sytuacji trudnych z pracownikami
- rozwinie umiejętności z zakresu motywacji i automotywacji.
Metodyka prowadzenia szkolenia:
Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową, co oznacza, ze 70 % zajęć będzie miało formę aktywną: ćwiczenia, gry symulacyjne, praca w grupach, dyskusje, wypracowanie wzorców. Natomiast 30 % szkolenia będzie poświęcone przedstawieniu i omówieniu wiedzy.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie drukowanej.
Program szkolenia (dwa dni szkoleniowe po 6 h):
Blok tematyczny | Treści szczegółowe |
---|---|
Co nas łączy i dokąd zmierzamy | - cele szkolenia, cele zawodowe, cele osobiste - zasady budowania relacji w zespole - zasady współpracy zespołowej |
Efektywny zespół = „silne plemię" | - „silne plemię" stanowią jego zintegrowane działy - etapy rozwoju zespołu - role zespołowe formalne i nieformalne - współpraca zespołowa i efekt synergii - wspólny „wróg" - delegowanie i zlecanie zadań - egzekwowanie zadań |
Komunikacja w zespole | - jak mówić, aby być zrozumianym - jak pytać, aby otrzymywać odpowiedź - jak rozmawiać, aby budować dialog i porozumienie - sztuka perswazji i dar przekonywania - komunikacja w sytuacjach trudnych i spornych - udzielanie informacji zwrotnej - konstruktywna krytyka |
Kryzysy i konflikty – szansa czy zagrożenie | - po co są nam kryzysy i czy można im zapobiec - różnią nas różnice – różnice mogą też nas dopełniać - emocje w sytuacjach konfliktowych – jak zyskać dystans emocjonalny - jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe i budować porozumienie |
Osoba prowadząca:
Beata Woźniak – trener umiejętności psychologicznych w biznesie, coach ICF.
Od 17 lat zajmuje się coachingiem i szkoleniami dla firm i osób indywidualnych z zakresu psychologii w biznesie i rozwoju osobistym. Specjalizuje się w budowaniu strategii rozwoju zasobów ludzkich, zarządzaniu relacjami, inteligencją społeczną, rozwiązywaniem konfliktów i negocjacjami, zarządzaniu zespołem, stresem i rozwojem człowieka w ujęciu holistycznym.
Jestem praktykiem w zakresie zarządzania zespołem, prowadzenia negocjacji i facylitacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych strategii w rozwoju potencjału organizacyjnego.
Uzyskane kwalifikacje.
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia za osobę.
500 zł
Termin szkolenia.
Ustalany po zebraniu grupy szkoleniowej (minimalnie 7 osób, maksymalnie 15 osób).
Wypełnij poniższy formularz i zgłoś się na szkolenie. Informujemy, iż zebrane dane podlegają ochronie danych osobowych i są zbieranie w celu dopasowania programu szkoleniowego do oczekiwań uczestników.